Klantgerichte samenwerking Efteling en TIAS

De Efteling en TIAS Business School zijn een unieke samenwerking gestart waarmee de klantgerichtheidstrainingen van de Efteling naar een hoger plan getild worden. De Efteling is al langere tijd bekend met het geven van klantgerichtheidstrainingen op maat. Door deze co-creatie met TIAS is het voor bedrijven nu ook mogelijk een training te volgen op wetenschappelijk niveau. Tijdens deze nieuwe masterclass sluit een hoogleraar van TIAS aan om de desbetreffende casus vanuit zijn/haar visie te bespreken. Hiermee lukt het de Efteling een verbreding en verdiepingsslag aan te bieden op de bestaande Efteling-klantgerichtheidstraining en bedrijven te helpen veranderen van een productgerichte naar een gastgerichte organisatie.

 Efteling-klantgerichtheidstraining
De Efteling ontvangt jaarlijks ruim 4 miljoen gasten en staat al jaren bekend om haar gastgerichtheid, zowel extern als intern. Hiertoe zijn inmiddels diverse producten ontwikkeld om ook andere bedrijven te helpen de gastgerichtheid binnen organisaties te ontwikkelen. Tijdens zo’n masterclass in de Wereld van de Efteling worden bedrijven geïnspireerd en krijgen zij handvatten om de visie en strategie van de Efteling op het gebied van gastgerichtheid toe te passen binnen hun eigen organisatie. Op deze manier wordt klantenbinding naar een hoger plan getild. In samenwerking met TIAS is de bestaande training voor bedrijven nu uitgebreid met een meer wetenschappelijk onderbouwde variant. TIAS laat, als business school van de Tilburg University en de Technische Universiteit Eindhoven, een hoogleraar aansluiten bij deze masterclass. Zodoende kan de casus van een bedrijf tijdens deze masterclass op wetenschappelijk niveau worden behandeld. Deze co-creatie tussen de Efteling en TIAS genereert meer creativiteit en onderscheidend vermogen en draagt op een unieke manier bij aan de kennisontwikkeling binnen bedrijven.

 Sprekerspoule
De afgelopen jaren is de vraag naar het delen van de visie en kennis van de Efteling, op het gebied van bijvoorbeeld gastgerichtheid en storytelling, toegenomen. Om beter aan deze vraag te kunnen voldoen heeft de Efteling een Sprekerspoule in het leven geroepen. Vanaf nu is het mogelijk een Efteling-spreker in te zetten om bedrijven te inspireren en meer te laten vertellen over de visie van de Efteling. De  Sprekerspoule bestaat uit een team van inspirerende Efteling-medewerkers die vanuit hun vakgebied en expertise de Efteling-filosofie delen met bedrijven.
Meer informatie over de zakelijke mogelijkheden in de Efteling, de Efteling-TIAS Klantgerichtheidstraining en de Sprekerspoule is terug te vinden via efteling.com/zakelijk.

 

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief.

Meld je aan om elke maand geweldige
inhoud in je inbox te ontvangen.

We spammen niet!
Lees ons privacybeleid voor meer info.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *